onsdag 12 maj 2010

Blixtar och Hagel...



Vilket Väder! Regn, blåst, hagel, blixtar, knallar Hu...
Matte låter oss vara inne tills vädret lugnar sig, Tack för det!!!

jag börjar bli stor, jodå så är det allt! Mina tänder har börjat titta fram, smille ;-) Då är man stor.

Idag blir det mest soft å det är rätt skönt faktiskt. Matte har lovat att komma ut och mysa med oss, hon är snäll vår matte.

Matte har vart iväg och handlat ofodrade regntäcke till Buz den farliga och till Baz den stora... Men jag och mamma behöver inte täcke för vi ska snart ut på Stäppen och då måste vi blivit härdade för väder och vind, ja det säger Matte i alla fall... Å inte vill jag ha något så konstigt på min rygg så det så!

Undra vad jag ska hitta på för bus idag, hmmm? Kommer nog på något!

På återseende ,-)

1 kommentar:

  1. Vad bra du skriver :) Det var riktigt roligt att läsa bloggen :) Hoppas vädret bli bättre imorgon :P Ses! / Isabel

    SvaraRadera