söndag 2 maj 2010

En Stjärna Är Född


















Mitt namn är Champagnegårdens Red Hot Chilli och denna bloggen kommer mest att handla om mig och mitt äventyr genom livet. Jag föddes den 29/4-2010 kl 02.50 med hjälp från min "mormor" Annika och min matte Jessica (som dessutom skriver denna bloggen till mig). Hehehe Jag blev fux... Matte är kanske inte så glad för just fuxar men blev givetvis störtförälskad i mig Direkt... Jag har en stor bläs och 3 långa vita strumpor och en vit kota... Om jag får säga det själv så är jag Jävligt Snygg =-)... Min far heter Niveau och Mor min heter Olympic Lady och är efter Wolfgang. Hela stamträdet kommer i ett senare inlägg.

1 kommentar:

  1. Hej, vilken rolig sida. Det är kul att du skriver så att jag vet hur det går för dig. Som du kanske vet har jag en hel del barn, men det är inte så många som hör av sig. Kanske för att jag inte följer upp dem så bra... Hur som helst så önskar jag dig lycka till!!
    Hälsningar Pappa

    SvaraRadera