fredag 28 maj 2010

Hej vad det går!



Kl är inte så mycket än och vi har redan varit på seminstation Hageby där mamma blev kollad om det är någon syster eller bror på väg... Och allt såg mycket bra ut så det är väl bara för mig att kapitulera... Jag får inte leva ensam med mamma i resten av mitt liv.

Agneta Tegner tycker att jag är ett mycket fint/snyggt föl och det gör Bengt oxå.
Gissa om Matte blev stolt som en tupp, hehehehe. Jag vet ju redan att jag är störst bäst och vackrast ;-) så det förvånade INTE mig, hehehe, och inte min kära Mor heller =-)

Lastningen tycker jag gick som på räls förutom att jag råkade hoppa rätt upp emellan mammas bakben in under hennes mage, inte så bekvämt kan jag meddela men det löste jag med att hoppa ut igen och gjorde ett snabbt nytt försök. Vilket resulterade i att jag hamnade i mattes famn, Typ =-)...
Men slutet gott allting gott.

Nu ska mamma och jag mumsa på gott gräs hela dagen =-) ååå Bara softa.
Det är vi väl värda!

På återseende Kära Vänner

1 kommentar:

  1. Och husse slapp få revbenen knäckta idag :-)

    SvaraRadera