fredag 14 maj 2010

Jiiiieeee!

Alla mina Vänner har pratat om sol och värme och Stora Friheten...

Vad är det???

I mitt liv har jag sett lite sol, ja det är sant, efter det har det bara regnat, blåst, haglat och blixt och dunder utav bara H-vete... Var nu det kommer ifrån?

Hmm ska bli spännande att få uppleva Stora Friheten... Men när ska den komma tro, jag menar bara att jag är ju typ redan 2 VECKOR.(IDAG)... Gammal å inte Fan har jag sett någon större Frihet än den lilla som mamma och jag går i... Den som lever får se!

Idag har jag bockat mig igenom dagen i full Galopp.
Några soft-napps har det blivit i den mjuka (blöta) halmen som matte lagt i Mors och min frihet, men ärligt så tror jag inte att någon tog notis om detta ;-)
Jag är nämligen nu fortare än blixten, hehehehe.

Ja det var väl allt för idag...

Synes snart mina Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar