söndag 30 maj 2010

Mors Dag






Idag har jag firat min mor med extra många morötter som jag bad matte att fixa...
Jag tog ett smakprov själv- Mycket Gott, det kan jag lova =-)...

Husse och Matte blev klara med uppdelningen av våra Sommarhagar igår med hjälp av Stig (husses Far), Zambo, Bonuz... Så igår kväll fick Baz den stora entra sin del och Mamma och jag Vår =-)... Gissa om det blev rodeo... Jag bara Älskar Sommaren med vår stora Frihet. Kunde inte drömma om att det var så stort och så fantastiskt och så Mycket Grönt Gräs, MUMS!!!! Som jag kunde springa, friheten tog ju aldrig slut=-0... Helt otroligt!

Här kommer några bilder på mina arbetande Vänner och en bonus bild på mig när jag avslöjades med moroten i mun, Uppsi daisy...

Ha en skön Söndag Vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar