tisdag 4 maj 2010

Tuffa tag.


Tjenixen Pixen;-)
Idag har jag testat något nytt skrämmande farligt.
Jag fick en likadan sak som morsan har runt huvudet på mig...
Ve och fasa med en sådan kommer man inte långt, det kan jag lova...
Dessutom kliade husse mig med en mycket mjuk och skön borste som matte kallade den för. Det var riktigt mysigt faktiskt. I alla fall tills husse borstade mig på magen, jisses vad det "killade", hade jag inte suttit fast hade jag kastat mig på rygg och sprattlat med benen i luften, hehehe... Vilken känsla som spred sig i hela kroppen... Underbart roligt =-)... Nu ska jag sno lite mat av morsan,innan den tar helt slut! Sedan kanske jag borde vila lite har ju dock allt varit ute i friheten hela dagen... Kändes nästan som när mina förfäder levde på stäppen hade vinden i pannan hur jag än vände och vred mig och sedan kom det lite vatten från himlen på mig, mycket konstigt händer här i världen... Men det är roligt & spännande varje sekund ,minut, timme och dygn. Vill absolut inte missa ett dugg:-)

1 kommentar:

  1. Hallå på dig Chilli ! Det ska bli så kul att följa dig i denna blogg.

    SvaraRadera