tisdag 8 juni 2010

Akke & Borre Till Salu!




Bild Nr 1 är min halvbror Akke.
Han är efter Akribori-Wolfgang.
Han är Vallack och 3 år.
Inridningen börjar nu i sommar.
Han har ett fantastiskt steg och skulle säkert bli en
super duktig dressyr häst. Han kan hoppa bra också.
Visst e han tjusig? =-)...
Matte tycker mycket om honom.
Mormor Annika ska sälja honom...

Bild nr 2 är min halvbror Borre.
Han är också efter Akribori- Wolfgang.
Enligt Mormor Annika hoppar han som en Gud.
Borre är hingst och är 2 år.
Får se hur länge han får vara hingst, han börjar nämligen bli lite kaxig=-).
Han är oxå fin men inte lika bildskön som Akke tycker matte...
Borre är också till salu!

Ingen av dom är i närheten av min skönhet, hehehe! Kalla det egenkär det spelar ingen roll för jag vet ju att det är sant ;-)

Matte och husse lät oss stå inne till kl 21 igårkväll sedan dess har vi vart ute...
Det var skönt att få komma ut igen. Matte stod och kelade med mig en lång stund i hagen sedan lekte jag av mig ordentligt efter det var det bara det härliga gräset som locka och mammas goda mjölk.

Jag lägger in en bild på Montina och hennes fina flickeföl oxå...

Är någon intresserad av någon av mina halvbröder så hör av er till Matte via bloggen.
Men gör det snabbt då det finns intressenter från Tyskland som eventuellt vill ha båda killarna.

Ha en bra dag mina Vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar