tisdag 29 juni 2010

Bröllopsplanering =-)


Matte och Husse ska gifta sig här i vår by i Augusti, den 28 Augusti närmre bestämt.
Dom ska gift sig i Flädie Kyrka och ha festen i Flädie Mat & Vingård.
Igår var Matte och Husse i kyrkan och träffade Prästen, samma präst som döpte Mio, Madeleine K.Där gick dom igenom allt och fick öva lite, hehehe.
Det blir ca 100 gäster och nu håller Matte & husse på med bordsplanering och tryck av vigselprogram och gästprogram mm mm, det är mycket att tänka på när man ska gifta sig har jag förstått ;-) Det mesta är faktiskt klart men det är det "lilla" som tar tid säger Matte som tycker att det är förbaskat roligt med all planering =-). Idag ska Matte jobba på sin solbränna så hon är fin till bröllopsdagen så jag tror att jag ska göra detsamma. Jag återkommer med detta underbara bröllop senare,får inte avslöja så mycket då gästerna ska få många roliga överraskningar;-)

Ha en bra dag i solen Mina Vänner=-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar