torsdag 17 juni 2010

Hovis på besök.


Idag kom Hovis på besök här på Gården...

Alla hästarna var jätte duktiga förutom mamma som inte alls ville ha någon grimma på sig med risk att inte få komma ut igen.
Gissa om matte blev arg... Så fort matte kom ifatt mamma så vände hon rumpen mot och börja små studsa,hehehehe.
Det hela slutade med att mamma blev verkad i hagen med mathinken framför sig... Utan grimma... Hon stod mycket stilla och uppförde sig galant... Min coola morsa, hehehe ;-).

Nu har vi precis fått kvällsmat,mycket gott, men väldigt vad jag får böja på benen för att nå ner till hinken, måste vara en syn för gudarna då jag endast med nöd och näppe har balans nog i min kropp att hålla mig på benen överhuvodtaget =-)

Det har blivit mycket kel och pussar idag precis som alla andra dagar =-), jätte mysigt. Matte kliade mig till och med i öronen, åååå jisses vad det var skönt, hoppas hon gör det i morgon igen...

Trevlig kväll på Er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar