onsdag 2 juni 2010

Måste få gratulera


I natt fick Montina, stoet som skall flytta hit, en dotter till mormor Annikas stora förtjusning. Hon föddes vid kl 02.00 och var så liten =-). Mörkbrun med lite vita täcken har hon. Ska se om jag kan få fram en bild på henne snart så jag kan visa hur söt hon är det lilla flickefölet.

Sommaren har äntligen kommit. Hoppas den är här för att stanna. I natt skall vi få vara ute hela natten ska bli ett äventyr.

Jag ska få prova min nya grimma idag- hoppas den sitter bättre än den andra.

Agge troll den lilla söta skall flytta hem till sin egen gård idag- Han kommer bli saknad!

Sätter in en bild på världens bästa husse så ni får ett ansikte på honom. Han är som jag sa världens snällaste men otroligt klumpig. Kommer att återkomma med hans bravader det lovar jag =-), hehehe.

Nu intar jag solläge med munnen full av Gräs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar