torsdag 3 juni 2010

Mio


Detta är Mini husse Mio...
Världens bästaste unge... Blivande ryttaren kanske?
Min blivande bästa vän.( Han vet inte om det än men det kommer han bli varse om, det kan jag lova ;-)...)

Natten gick obemärkt förbi utan något som helst otäckt.
I och för sig var jag övervakad från alla håll och kanter...
Buz till vänster, Baz till höger och Mor min bakom och
husse och matte i deras sovrum med fönstret öppet ut mot oss...

Grannens 1 åring, Bella kom in till oss idag, hon ska gå på bete här med Buz hela sommaren... Dom är av samma Kvallisort... Det blev inget bråka alls när dom släpptes ihop... Har lite svårt för att förstå deras språk men dom förstår varandra till punkt och pricka så det kan nog inte bli bättre ;-)...

Alice grann tösen red ut med Buz ikväll, Gissa om han fick vad han tålde;-). Som han svettades, men han gav sig så det ska nog bli häst av honom oxå en dag, hehehe (Tror inte det va?) Hehehehe... Vi får väl se.

Nu grillar husse och matte fisk grillspett och njuter av ett glas vitt vin så jag skall återgå till mitt Glas Gröna Sköna...

Hörs och syns snart!
Bockilibock på Er =-)

2 kommentarer:

  1. Inget skrämmer en stjärna som dig !

    SvaraRadera
  2. Glömde att säga att vilken jättesöt minihusse du har !

    SvaraRadera