tisdag 6 juli 2010

Falsterbo.



Som ni flesta vet är Falsterbo i full gång och planen är att matte ska dit i morgon och på Fredag. I morgon ska hon titta på Huntingen och hinna shoppa show träns till mor min och mig som vi ska ha på fölmönstringen i Augusti. Matte ska oxå handla Jacsons fina vita ridbyxor och en massa ben till Mr Bee Och Mr Zee. På Fredag ska hon dit för att titta på min far Nievue som ska gå 7 års championatet med Peder som nu rider honom, och detta med stor framgång sägs det, ska bli spännande att få höra alla saftiga detaljer när matte kommer hem igen =-). Matte har lovat att ta en massa bilder som hon sedan lägger in här på bloggen.

Idag ska matte & husse få besök från USA, mattes kusse Lotta bor där över med sin sambo Erik som nu är i Sverige för en lång semester, lotta ska stanna till Bröllopet och detta är matte mycket glad för =-)Tyvärr åker Erik snart tillbaka för han är aldrig ledig, jobbar till och med på sin semester här i Sverige... Att han bara orkar.

Lillhusse Mio ska vara hos Mormor och Morfar i morgon så matte har redan packat allt så det är klart för avfärd direkt efter frukost i morgon. Mormor och morfar längtar redan efter honom. När matte ska hämta Mio efter Falsterbo blir det grillning och fotboll där, inte för att matte är intresserad av det men hon kan sitta och njuta på altanen med ett glas vin det fungerar det oxå ;-), Förstår det, hehehe!

Själv så går jag mest och softar och växer, som ogräs säger matte men alltid med kärlek i rösten, busar gör jag oxå för det ska man göra när man är liten!
Matte ska börja borsta mig varje dag nu så jag hinner tappa all fölpäls till mönstringen, hoppas jag hinner det för jag kommer att bli mörkfux och det är Mycket finare än rödfux tycker jag...å matte oxå även om hon tycker att jag är finast i världen!

Jag återkommer i morgon Mina Vänner tills dess ha det så bra!

Gnägg Gnägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar