måndag 12 juli 2010

Kan Själv!!!






Så är det, inte behöver jag hjälp med mycket. Jag fyller på vatten själv till oss i hagen, jag Äter själv både från mammas spenar och allt gräs som vi har! Så vad ska jag med människor till kan man undra =-)

Husse har nu grävt ner avloppet så från i Måndags förra veckan har vi kommunalt vatten och avlopp här på gården.

Matte och mini husse var en snabbis i stan idag och testade The Big Ring alltså Vigselringen som är egen designad. Den satt som en smäck. Den 20/8 skall den med örhänge hämtas ;-)

Buz har från och med idag semester i 2-3 veckor. Egentligen skulle han köras iväg på bete i Tygelsjö men matte ångrade sig så han får bli kvar här på gården istället.

Mini husse har nu börjat resa sig så matte får jaga honom som en tok då han reser sig överallt och sedan bara släpper taget, förstå att det måste vara svårt för den lilla att stå med bara 2 ben men hur lång tid ska det ta innan han kan stå och gå? Stackars liten, en annan reste sig på en kvart och har sedan dess galopperat och busat som en tok ;-)... Hoppas han kan gå snart så vi kan busa ihop.

Nu ska jag tillbaka till värmen!
Hörs snart igen Mina Vänner =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar