torsdag 5 augusti 2010

Löshoppning...


I morgon ska vi löshoppas och få röra på oss igen... LÄNGTAR!
Det ska bli så roligt =-).

Idag skulle hovis kommit och tagit hand om våra fötter men eftersom Mio har feber så flyttade matte detta till nästa vecka... Phu vad skönt!!!

Det har regnat och åskat som tusan här igår natt men vi överlevde som tur var, matte var orolig men om sanningen ska fram så tror jag inte hon hade lyckats få in oss alla i svarta natten med spöregn och enstaka blixar, mor min är inte så tillmötesgående när det gäller att lyda i regn, hon gör det hon tror är bäst för henne och det är att verka vindskydd till mig med baken mot regnet... Jo det fungerade ju rätt bra måste jag säga med tanke på att Tiniz och liten och hjälpte till ;-)...

Nu har vi fått nytt vatten, massor med morötter. Mor och Tiniz har fått sin korn och sojaprotein, som "liten" och jag försöker stjäla så mycket vi kan, det är gott med mat =-), Inte Sant?

Jag återkommer med bilder och kommentarer hur det går med löshoppningen i morgon.

Gnägg Gnägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar