lördag 14 augusti 2010

Regn = Mys med Mina Kära...


Det regnar/ åskar som tusan idag... Det betyder att herreskapet Håkansson har mysdag/myskväll/Mysnatt... Det dricks goda drinkar, spelas Wii och snart ska det dukas fram Fondue... Önskar jag kunde vara med där inne i värmen, inte det att jag inte har det bra här ute i regnet och inte det att jag inte uppskattar regnet, det är Nice men tänk dig själv att få krypa upp i mattes sköna soffa och njuta av gott att dricka och varm närhet... Ja just nu känns det som att det är det ända som fattas mig... Varm närhet och inte en kall, våt mor som njuter av det svalkande regnet! Men jag ska inte klaga har ju fått korn, morötter och hösilage precis.

Idag skulle jag visats på mönstringen, måste erkänna att det är ganska skönt att slippa visa upp sig i detta väder... Den som väntar på något gott väntar Aldrig för länge
så snart kommer vi att ses där ute någonstans och då ska jag ta er med storm...

Hopp i galopp( i allt regn)... På återseende Kära Vänner =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar