tisdag 7 september 2010

Mio leker med alla sina flickor =-)














Idag har matte tagit Camilla, Tilde, Miranda och Mio till stan & Mormor där kusin Emelie var... Gissa om mini husse trivdes som fisken i vatten med alla flickorna runt sig och en sabla massa lek, precis som jag hade gjort om jag haft en massa flickor att leka med , vilket jag i och för sig har men då är dock 2 av flickorna gamla som gatan där en av dom är min morsa, inte så kul kanske men jag har ju "liten" så länge nu det varar jag har nämligen fått höra att när jag blir större får jag inte leka med några flickor mer, förutom när matte vill det vill säga... Förstår faktiskt inte riktigt varför men den som lever får se :-), blir säkert bra i vilket fall för matte & husse gör ju alltid det som är bäst för mig =-)
Här kommer lite dagsfärska bilder på mini husse och hans harem ;-)
Ses Snart Igen Kära Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar