lördag 11 september 2010

Mio Pang tok leker




Mini husse Mio är i klass med mig, han kan leka hur länge som helst ensam, en eloge till honom tycker jag för vad jag har fått höra så är det tydligen inte många ungar som fixar det utan ska alltid underhållas. Alla vi här på gården blir väldig självständiga men jag kan lova att alla också är väldigt bortskämda med kärlek och stöd. Jag är helt säker på att jag aldrig skulle kunna få någon bättre matte & husse!
Hur som helst mina vänner så kan jag lova att Mio är en av dom coolaste/lättaste ungar jag någonsin träffat som finner sig i allt och i framtiden ska jag bära honom på min rygg så försiktigt som om han vore en Diamant med ett ofantligt värde för det är så mycket han betyder och är värd för mig. Min egen Mini Husse =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar