tisdag 28 september 2010

Nyvaken Mio Laddar för första dagen på Dagis =-)


Igår började inskolningen på Montesoriförskolan i Flädie med ett hembesök från Cissi en av 2 töser som har ansvaret på Fölet (småbarns avdelningen), underbart namn bye the way ;-), fölet =-)... Idag är det då dax för Mio att inta dagiset och alla nya vänner med storm =-)... Just nu sitter Mio yrvaken och äter frukost och diggar till music från radion =-). Han laddar för en lyckad och underhållande dag och jag med alla mina kompisar (katter,hundar,hästar) önskar honom all lycka på hans riktiga första dag på Montesoriet...
Själv ska jag bara softa i solskenet idag för min inskolning börjar inte på länge ;-)

2 kommentarer:

  1. Lycka till idag Mio och busa skiten ur dina nya dagispolare!

    Hälsningar från pappa

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj vad han skall lära sig massa saker som han kommer hem med. Han kommer att älska dagis, Mina barn är riktiga dagisbarn. där finns ju alla kompisar! Lycka till! kram ullis

    SvaraRadera