måndag 11 oktober 2010

Mattes nya jobb



Idag har matte börjat jobba igen, efter 1.5 år hemma med Mio. Matte har börjat jobba som säljare på UBD Direkt. Företaget säljer renoverade reservdelar till alla sorters bilar men istället för att sälja till mellanhänder skall produkterna nu säljas direkt till verkstäderna vilket gör att det blir billigare detaljer från oss till kund!
Nu dom första veckorna är det mest utbildning så matte är bara på företaget mellan 9.00-14.00 vilket passar perfekt nu när Mio precis börjar dagis.
Husse är på väg hem, han ska fortsätta bygga grindarna till paddocken.
Matte ska fixa stallet och tömköra Bazze.
Idag kom alla papper på ägarbytet på Olympic (som matte faktiskt ägt 1,5 år redan) och papperna på Montina kom samtidigt så nu väntar bara matte på mitt pass och mina papper, tänk vad stor jag är när jag har ett eget pass ;-)Då är jag ingen barnunge längre utan en ståtlig ungdom ;-) nice!
Nu ska jag återgå till att njuta av den underbara höst solen som värmt mig så skönt hela dagen...
Syns snart igen mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar