tisdag 26 oktober 2010

Sjuklingar


Allt kan som ni säkert vet inte vara på topp alltid, Tyvärr. Här går förkylningen runt, först var matte förkyld sedan mini husse Mio och igår tog förkylningen husse i sina armar. Kan meddela att det gått väldigt lång när husse stannar hemma från jobb! Idag kära Vänner är matte oxå hemma med ont i halsen och lite feber. Stackars herrefolket dom har det inte lätt. För ni vet att bor man på gård så måste allt skötas fast man är sjuk... Tackar jag såklart för då det är mitt hem som skall städas och min mage som ska mättas ;-) så i gengäld lovar jag att vara extra snäll mot matte och husse idag... Snällt va?!
Som ni förstår så kommer det inte hända så mycket här idag mer än dom små måstena så vi får höras en annan dag.
Ta hand om Er kära Vänner... För det ska jag, i frosten =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar