onsdag 6 oktober 2010

Snacka om att bo på värsta lyxhemmet...



Matte och Husse har strött upp våra boxar så vi har gyllene halm upp till magarna. Längtar som tusan tills vi får komma in inatt, detta kära vänner kan jämföras med när ni är på badet och dyker i poolen, absolut helt underbart!Jag ska dyka med huvudet före ner i den underbara halmen precis som Buz lärt mig och rulla, snurra och bara njuta =-) Wwwwiiii!

Matte har varit ute och kelat med mig i hagen idag, när jag tog min tupplur. Jag var alldeles för trött för att resa mig och om sanningen ska fram så var det otroligt skönt att få somna till ljuv massage. Mattes prinsessa, min mamma fick oxå massage precis som Montina och "liten", gudars vad bortskämda vi är men det tycker matte att vi ska vara så det är bara till att luta sig bakåt och njuta =-) Vilket vi gärna gör!

Nu är alla stolpar på plats i paddocken.
Tackar ödmjukast Jerry Levin för din hjälp...
Nu ska paddexen jämnas ut och resten av staket upp. Sedan ska husse bygga 2 grindar och hinderförrådet som är i anslutning till paddocken, bilder kommer så ni förstår vad jag menar, jag förstår det knappt själv nämligen men bra kommer det att bli det lovar husse matte å då blir det helt säkert det =-). Till våren ska staketet målas... I rött med vita toppar på stolparna... Mycket fin färg måste jag tillägga.

Nu ska herrefolket fika på kaffe och varma kanelsnäckor så jag måste återgå till mitt bus i hagen för mattes fingrar får jag ej längre låna...

Hopp i galopp över långa vida hagen här kommer jag................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar