tisdag 5 oktober 2010

Stulet från Mattes tärnas Camilla =-)






kort
Jag undrar varför i helvete jag aldrig tar kort när jag är iväg på roliga saker. Jag har inte ett enda kort från det vackra bröllopet jag var på i somras! Fast jag skyller faktiskt lite på att jag hade en mycket liten väska, och hade faktiskt lite annat att göra än att ta kort. I alla fall innan middagen var... Bära brudens läppglans var bland annat en mycket viktig uppgift jag hade ;)
Har bara några kort från dagen innan, när brudens bukett anlände, hihi... Jessica fattade nog inte riktigt att det var HON som skulle gifta sig!

Den blicken säger väl allt... "-Öh, vad fan e det här nu då"
Med lite instruktioner och övning framför spegeln, så gick det nog upp ett ljus för denna vackra brud =)
Puss till dig

Underbara bilder på min chockade matte...
Visst är buketen fin... Säkert är den lika god som den ser ut oxå, jag hade gärna satt mina tänder i den,mums, hehehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar