onsdag 6 juli 2011

Mio 2 År...





...i söndags och det firades med dunder och brak på hans dag =-)
Alla utom Rasmus & Hedvig var här och firade hans dag =-). ( dom var på bröllop, precis som om det skulle vara något speciellt med det??? ;-)... Naaaaj tror Inte det va!)
Det firades med mattes goda mat och en massa leka & stoj!
Jööösssee vad jag önska att jag hade fått vara med men det fick jag ej för då hade mattes far fått dondimpen då han tycker hästar skall hållas & ses på långt håll och då gärna bakom ett staket, hehehe jäkla fegis ;-) men han kommer älska mig vänta bara. Den dagen ( som inte är allt för långt bort) som J.A.G blir den framgångsrika häst som jag faktiskt önskar bli då ska jag visa honom! Jodå så sant som jag heter Hot Chilli Boy =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar