onsdag 23 november 2011

Laddar inför Hingstrådgivningen




Hovis har varit här och fixat Chillis hovar, dom behövdes bara filas till lite. Å vår "vilda" ohanterade (som vissa svartsjuka korkade går runt och säger)Hingst fixades i hagen! Världens Bästa Chilliboy är ju snäll som ett lamm så varför inte?
Allt är packat & putasat inför visningen imorgon så jag tar ett par timmar och sticker iväg och käkar med goa tjejkomisar i stan. När jag kommer hem ska Chilli tvättas sedan ska jag hoppa i säng för att komma upp i ottan i morgon. Kl 5 ringer kl och då ska mackor fixas och kaffet kokas till alla goa vänner som kommer för att hjälpa och stötta oss i Bollerup! Ska bli väldigt spännande att höra vad dom säger om Chilli imorgon men jag tar inte detta på blodigt allvar för han är ju knappt 1.5 år och jag ser det mer som miljöträning än något annat men visst finns nerverna där ändå för jag vill ju att alla ska tycka lika mycket om Chilli som jag gör. Jag tror ju stenhårt på min fina kille och hoppas att han ska komma långt i livet! Den som lever får se som jag brukar säga och hur det än går i morgon så är jag jätte stolt över att ha en Hingat som Chilli som dessutom är min 1:a uppfödning!
Så håll tummarna för min fina kille i morgon, det lär vi behöva mot alla erfarna uppfödare och fina hingstar =-)

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna stenhårt för er :D

    SvaraRadera
  2. hoppas det går super för er!

    håller tummar och tår för er! =D

    SvaraRadera