onsdag 23 november 2011

Madde





Detta är Madde som hjälper oss här på gården med alla hästarna 4 dagar i veckan.
Madde bor i Löddeköpinge och är 14 år. Hon är jätte duktig och väldigt noggrann!
Här är lite bilder när hon rider Buz som hon delar ihop med Josse som också är här och hjälper oss! (Inlägg med Josse kommer) Madde har börjat rida Bazze lite också och det fungerar jätte bra det med! Måste säga att jag är väldigt lyckligt lottad som har hittat Madde & Josse, dom är fantastiska med hästarna och sköter allt med bravur!
Tack för att Ni finns och vill hjälpa oss med våra älskade hästar =-)

4 kommentarer:

  1. Vilket fint ekipage!!! Buz ser verkligen jättefin ut!!! Kram till er alla från "mormor" :-)Eva

    SvaraRadera
  2. så kul att läsa!

    jag är otroligt tacksam att jag får hjälpa till med stallet och hästarna! trivs jättebra hos er och kunde inte hittat något bättre stall! =)

    kram!

    SvaraRadera
  3. kul att du tycker om min hjälp :)

    är jätte glad att jag äntligen har hittat ett bra ställe som jag känner att jag kommer stanna ett tag (hoppas i alla fall) och som jag trivs på.

    lycka till imorgon och hör gärna av dig hur det gick :D

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni båda trivs bra!
    Vi hoppas på ett mycket långt samarbete ;-)
    Ni är bäst =-)

    Jag smsar eller ringer er båda efter visningen!
    Kram

    SvaraRadera