fredag 25 november 2011

Resultaten från Hingsrådgivningen


Hej alla läsare.

Jag är fortfarande i ett lyckorus efter gårdagens framgång med ChilliBoy.
Ett härligt bevis på att det man håller på med är bra =-)
Redan på föl bedömningen i Flyinge fick jag mersmak efter att båda mina fina stoföl
blev klass 1 föl och jag kände redan då att det är detta jag vill syssla med på heltid i framtiden. Å nu detta, det är så fantastiskt härligt underbart att nu i efterhand se tillbaka på gårdagen och faktiskt förstå hur bra det gick och att min fina kille skötte sig galant gör mig bara ännu mer stolt över honom och vår hästhantering! Vilken Kick alltså ;-).


Resultaten på vilka Hingstar som gick vidare till 2012 års bedömning hittar du här:
http://online.equipe.com/sv/class_sections/37841/results

I helgen kommer jag lägga in film från bedömningen här på bloggen så ni som vill kan se hur det såg ut =-)

Jag vill passa på och Tacka alla som tror på oss och hjälper oss när det gäller visningar och annat. Ni är Guld värda och obetalbara! Tusen Tack För att Ni finns
och för att Ni tror på oss och det vi gör här på gården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar