onsdag 14 december 2011

14 December-Lucka 14




Igår var vi på Mios debut vad gäller lussetåg i Flädie Kyrka med hans dagis kompisar.
Det gick väl sådär, han fick syn på oss direkt och ville inte alls vara med och sjunga. Lilla älskade hjärtat tyckte det var mycket mysigare att sitta i mammas knä än att hålla låda med polarna.

Nu sitter jag på kontoret och försöker få ihop allt det sista som skall göras innan Jul och nyårs uppehållet.

Känns dock inte att det är Julafton redan nästa vecka! Här regnar och blåser det precis som vanligt och hur skall man få julkänsla med detta väder? Vill allt ha lite snö åtminstone på Julafton, det hade varit så mysigt!

Idag fyller min goa vän Camilla, Milla, 30År. Grattis Älskade Vän!!!
Hoppas du får en underbar dag,kväll,natt ;-)

Nedräkningen för min stora fina julklapp har börjat...
6 dagar kvar till hemkomst. -LÄNGTAR!

Har varit en snabb vända hos Vellinge Däckcenter och slängt på Vinterdäcken. Får se om det var någon nytta med det överhuvudtaget. Troligen inte =-( men nu är det gjort i alla fall.

I Lucka 14 hittar du min älskade Zambo även kallad Linen, Bambo, Mr Zee mm, kärt barn har många namn. Han är min allra bästa vän. 1:a gången jag såg honom var han 5 veckor och nu är han snart 8 år. Himmel vad tiden går! Känns som det var igår jag fick hem honom. Hoppas han får bli gammal som gatan, minst 15 år. Frisk, pigg och glad =-) Älskade Zambolinen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar