söndag 4 december 2011

4 December -Lucka 4



God Morgon.

Har precis vaknat av att Mio kröp ner i sängen och vill gosa, bästa uppvaknandet ever =-).

Mina ögon mår bättre idag men än är inte slaget vunnet (är på god väg dock) ;-)

Söndag underbara Söndag. Det kommer bli Söndagsmys med mina killar hela dagen & kvällen. Men först ska vi hämtat halm för det måste vi göra idag då vi ska iväg imorgon kväll efter jobb. Ska nog ge oss på lite Julbak idag, känns som en bra dag att baka =-)... (Kommer bilder på bakverken i ett extra inlägg senare idag)

Josse kommer själv idag för stackars Madde har fått feber och mår inte alls bra.
Krya på dig vännen!

Idag ska vi göra Porterstek, det var så längesedan vi åt det så det ska bli väldigt gott med ett kraftigt röd vin till=-).

Sitter nu här med rykande hett nybryggt kaffe och ska strax fixa till en god frukost och tända ljus nr 2 i adventsstaken. Brasan är tänd så vår mysfaktor är på 100%.

Hoppas Ni alla får en underbar 2:a advent.

I Lucka nr 4 hittar ni Hagels Alabaster min stora fina kille som hjälpte mig i min värsta sorg någonsin efter att min fina Hot Shot omkom i branden på Torups slott 2006. Hade det inte varit för Bazze så hade jag förmodligen inte hållit på med hästar över huvudtaget längre! Tack för du finns min stora vackra prins, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar