måndag 5 december 2011

5 December - Lucka 5


God Morgon,

Sitter och jobbar hemifrån pga av mina förbaskade ögon som värker, rinner och kliar.
Jädra ögonhinneinflammation Försvinn!

Idag skiner solen men det börjar bli kallt.

Njuter av nybakat lukten fortfarande. Som du kan se i tidigare inlägg hade vi 1:a julbaket igår. Vi hade så mysigt jag med mina älskade killar =-).

Sitter och funderar på vad vi ska äta idag... Blir eventuellt Pasta Carbonara med en god sallad och vitlöksbröd i sin enkelhet.

Nu ska jag fortsätta med dom sista Julkorten till mina kunder.

Ha en bra dag alla!

Lucka nr 5 hittar ni Fina Montina. Underbara hästatösen som Älskar sina fina fölisar. Tiniz mår som en prinsessa här och älskar livet som hagens överkvinna.
Det bästa hon vet är när vi borstar, kelar och pussar på henne.
Och givetvis när vi gör henne fin och åker iväg på olika äventyr ,-).

2 kommentarer:

  1. Krya på dig
    Vet inte om jag kan komma imorgon men vi får se hur jag mår, ska försöka bli bättre så att jag kan hjälpa till för det är så kul

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen,
    hör du bara av dig under dagen om hur du gör så löser vi det ;-)
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera