tisdag 6 december 2011

6 December - Lucka 6


God morgon,

Blir ett kort inlägg idag då jag nu åkt på feber ont i halsen och huvudet och mår skit men öroninflammationen är på g bort så det är ju possessivt =-)

Mio är nu helt frisk så han ska strax få åka till dagis, som han längtar ;-)
Min egen lilla smittkälla, hahaha.

Madde kommer inte till stallet idag då hon är sjuk. Krya På Dig.

Får se om jag mår bättre ikväll så jag kan göra pepparkakshuset med mina grabbar. Annars får grabbarna göra huset själva blir säkert lika bra ändå =-)

I Dagens Lucka hittar Ni Hot Lady. Tiniz fina avkomma efter Hip Hop. Underbara fölisen som är helt fantastisk i all hanteringen. Hon är så snäll o go.
Kommer eventuellt försöka sälja henne till våren om allt går som planerat givetvis endast till rätt satsande ryttare för jag tror att denna lilla damen kan gå långt då hon både hoppar fint och bra och rör sig fantastiskt.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Du får också krya på dig, hoppas bara att det inte var jag som smittade dig om det är så är jag hemskt ledsen

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahaha
    Du är nog oskyldig tror nämligen att det är min lilla älskade son som är boven i dramat ;-)

    SvaraRadera