onsdag 7 december 2011

7 December - Lucka 7



Hur jobbigt är det inte att må halv kasst? Verken super bra eller super dåligt =-O.
Måtte denna utdragna förkylning sticka och brinna snart!

Idag ska jag jobba hemifrån några timmar för att sedan ta mig till kontoret och vårt budgetmöte plus att jag måste fixa en del andra grejer när jag ändå är där.

Ska bli himla mysigt på Söndag för då har jag bjudit in alla hästläger tjejerna + några häst tokiga tjejer till på Julfika. Räknar med en hel del hästsnack ;-). Blir sista träffen som samlad trupp innan jul & nyår så det ska bli väldigt roligt!

På Fredag är det dax för företags Julfesten så jag hoppas verkligen att jag mår bättre till dess för det vill jag absolut inte missa.

Min stora fina Julklapp är på G mot SkåneLand! Har blivit lovad leverans innan Jul Längtar. Med lite tur kanske den kommer redan nästa vecka, hoppas ;-)

Nä nu skall jag klä min son så vi kommer iväg till dagis snart.

I Lucka Nr 7 hittar Ni Buz min såkallade körhäst som tyvärr inte blivit inkörd än... Men det kommer ;-). Han hoppar som en gud, synd bara att han inte är ett halvblod för då hade han gått mycket långt ;-), Världens snällaste lilla busfrö är han och givetvis är han socker söt=-)

Ha en bra dag

2 kommentarer: