fredag 9 december 2011

9 December -Lucka 9


Sitter nu nyfriserad och fin om händerna/naglarna å käkar lite lunch och tar ett glas vin, mumsigt värre såhär till Fredags lunchen =-)
Laddar inför kvällens Julfest på BB.

I Lucka nr 9 finner ni en skum konstig häst som nästan liknar en katt. Tycker det är skrämmande att djur inte får se ut som dom ska utan avlas fram för olika konstiga utseende, ju värre det blir ju mer poäng får dom på utställningarna. Å NEJ detta är inte vår häst men jag kan inte låt bli att lägga in bilden då jag ärligt talat inte vet hur jag ska ställa mig till den...
Hade varit intressant att få höra din åsikt om denna "tjusiga" häst =-)

Ha en bra dag å kväll

3 kommentarer:

  1. Jag tycker den är vacker! Skinande, blank och silvrig::))
    / Mr Pimp

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den var riktigt vacker!! Dock lite väl smal :/ skulle lätt vilja ha en sån fast jag tycker det e lite överdrivet att avla fram såna speciella bara för att få höga poäng.. Jag tycker dom/hästar ska få vara sig själva helt enkelt! :-) liksom jag tror inte människor hade tyckt det hade varit rätt om vi människor avlade fram speciella människor bara för att bli kända.. Vilken skillnad det kan vara.

    Kram josephine
    Kram

    SvaraRadera
  3. MR Pimp,
    Visste att du skulle Älska denna vackra varelse men visst ser det mer ut som en katt än en häst?
    ;-)

    SvaraRadera