fredag 9 december 2011

Trött


Herre jösses vad det har blåst & regnat inatt vilket det gör fortfarande till och med värre än inatt en klass 1 varning är utdelad till oss denna förmiddag. Å inte har jag sovit så mycket inatt =-( har mest legat och vridit och vänt mig och oroat mig för mina stackars fina flickor som går på lösdriften. Visst dom stod i vindskyddet hela natten och hade det säkert jätte bra i den varma halmen men jag vart såklart ändå orolig och lite dåligt samvete fick jag också. Huvudet snurrade, kanske skulle jag tagit in dom bara för inatt, jo men visst eller hur? Måste fasiken skärpa mig, dom har det jätte bra, tror inte dom kan ha det bättre å går dom på lösdrift så gör dom...
Är det bara jag som är så blödig när det gäller mina hästar?
(Hoppas inte det)

Lucka nr 9 kommer lite senare idag för nu ska jag fixa naglar och frissan inför kvällens Julfest.

Ha en bra dag sålänge =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar