måndag 9 januari 2012

Linus lilla Majsan


Önskar Lilla Majsan lycka till i sin nya familj.
Grattis söta Lotta till världens goaste kissemiss ♥
Hoppas ni får många underbara år tillsammans.
Är så glad att hon får bo hos Er.
Tror att Linus blir mycket nöjd med Majsans nya familj ♥

FB Inlägget till min fina Vän

♥ Vännen ♥

Din fina Majsan har ikväll fått flytta till min underbara kusin som bor på en stor fin gård inte långt från oss. Hon kommer dessutom få en egen ny kattkompis som heter Snoddas. Jag tror inte hon kan få det bättre nu när du flugit vidare. Lotta och Majsan blev förälskade i varandra direkt =-). Lotta är världens snällaste människa som garanterat kommer ta allra bästa hand om din fina Majsan. Å jag kan hälsa på henne precis när jag vill och hälsa och pussa henne från dig ♥
Ta väl hand om dig nu Linus, var du än är!
Du är saknad och det är dina sms oxå.
Vila i fria min härliga Vän ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar