fredag 20 januari 2012

På Promenad med mina älskade Prinsessor



Tycker inte det är mer än rätt att mina prinsessor får komma ut på tur.

Så idag tog jag tag i saken och fick minsann rör på mig själv som aldrig förr.

2 flugor i en smäll kan man säga stona tyckte det var fantastiskt roligt och jag får motion på kuppen, skit bra =-)

Imorgon ska vi minsann ut igen och då ska jag ta med mig ZaZa oxå. Kanske tjejerna kan följa med så kan vi ta alla 3 på en gång.

Finns inget bättre än att se en riktigt lycklig häst och idag fick jag se 2!
Så roligt dom tyckte det var och antagligen skönt att få komma från gården en stund oxå även om det var härligt att komma hem efter turen igen!

Mest saknade var dom av föisarna men det är bara att vänja sig för snart får dom inte gå med sina mammor alls på ett tag. Dom måste avvänjas ordentligt nu och snart är det dax för betäckning och då vill jag inte ha 2 galna föl hemma medan vi är iväg.

Lilla Hot Lady ska dessutom säljas så jag måste ta tag i det oxå snart även om det känns tungt. Men jag måste sälja en del föl, kan ju inte samla dom på hög även om jag gärna gjort det =-). Dom är ju mina bebisar.

Önskar Er alla en mysig Fredagsmys Kväll!

(Ursäkta för den dåliga bildkvaliten, min Ifåne när den är som bäst ;-), hahaha)

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt att se Olympic.
    Så bra hon har det!

    SvaraRadera
  2. sv:
    Hoppas jag får följa med på tävlingar sen! =)
    haha, det är klart!
    Hihi, tack! Jättekul att höra!!

    kramar!

    SvaraRadera