torsdag 26 januari 2012

Torsdag


Bästa dagen i veckan tycker jag.

Vet fasiken inte vad jag ska skriva om idag, visst kan jag skriva om min dag men den skiljer sig inte så mycket från igår och det är inte så roligt för er att läsa.

Jag ser dock fram emot eftermiddagen och kvällen.

Linn kommer en stund i eftermiddag så det blir fika på god tigerkaka som mannen bakade till oss igår kväll och givetvis massor med kaffe och hästsnack. Sen kommer Gunilla och Kenzaj och så ska vi hålla riktigt traditionell Torsdagsmys med ärtsoppa och pannkakor och till detta får vi allt värma på lite punsch, ska bli himla gott.

Tänkte att jag skall presenter alla mina hästar för er. Men detta får jag göra när jag sitter hemma och inte här på jobb för det kan nog bli långa inlägg ;-)

Sen kan jag oxå skriva om mina andra djur för jag kan lova er att alla mina guldklimpar har sina egna öden och äventyr att berätta, några av dom har jag redan skrivit om men dom kan jag ju alltid köra en repris på för er som missat det =-)

Har också en massa ängladjur som jag kan lägga upp i något inlägg om detta skulle kunna vara roligt för er att läsa om?

Ja som ni ser finns det många idéer, dom skall bara levereras =-)

Har ni något önskemål på inlägg får ni jätte gärna meddela mig om dessa =-)

Nä nu måste jag ta tag i dagen, har massor att fixa.

Ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. Det låter super!

    Jag skulle gärna vilja se lite bilder på Trolle och Buz lite längre bak i tiden, och gärna på de andra hästarna också! =)
    Har du ingen bild när Felicia eller någon annan av Buz fodervärdar rider honom? Hade varit kul att se! =-) Eller kanske när du rider honom? ;-)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ska se vad jag har i min nya dator.
    Tyvärr försvann en massa bilder när min gamla dator havererade...
    Men som sagt så ska jag se vad jag kan hitta =-)

    SvaraRadera