fredag 10 februari 2012

Äntligen Fredag



Och den har spenderats i full fart =-)

Började morgonen med ett besök på Lack & Lugg i Malmö där Linda fixade min naglar och Sahra klippet till mig ;-) hahahaha hon fixade åtminstone min utväxt som man kan visa sig ute igen =-).

Under tiden som jag var och fixade till mig så åkte mina älskade killar och hämtade halm till hästtrollen. Dom hämtade sedan upp mig så vi kunde samåka hem.

Väl hemma fick Mio lunch. När detta var avklarat kom Linn och söta Nikki. Linn lånade våra Hästtvättmaskiner och tvättade alla sina schabrak. Under tiden käka vi lunch, drack en massa kaffe, snacka en massa skit ;-) hann med en promenad och hälsade på Grace en snabbis så Nikki kunde komma till ro och sov lite middag i vagnen. Väl hemma igen koka vi mer kaffe och jag tog mig ett glas vin -Mycket gott =-). Linn och Nikki åkte strax innan kl 18.00.

Då såg vi att Josse skickat ett sms om att hon var krasslig och inte kunde komma och hjälpa till med stall och hästar så medan jag förberedde vår middag så tog Henrik stallet och släppte ut tjejerna och tog in med alla andra hästar... Nu står alla och mumsar nöjda på sitt hö -Älskade Hästar ♥

Nu är det officiellt att jag är ansvarig över UBdirekt - Känns super och jag ska fortsätta i samma anda och jobba på för riktigt bra resultat. Mycket givande och samtidigt så fantastiskt roligt. Älskar mitt Jobb ♥

Nu är Turkietresan bokad med hela min familj det blir bara stackars Älskade mannen som inte kan komma med =-( trist men så är det ibland. Ända fördelen är att han kan ta hand om alla våra älskade djur å det är ju en del ;-).
Vi ska dock ta en vecka eller två i sommar tillsammans när hästarna är betäckta och färdiga och alla går på bete. Blir lättast så när svärmor och svärfar ska hålla igång verksamheten under tiden som vi är borta =-). Vi är sjukt bortskämda med att dom bor här när vi åker iväg. Inte alla som har den fördelen.

Önskar Er alla en underbar Fredagskväll.

Dagens Bilder: Mumzi som Kattunge, så underbart Söt♥ å djupt saknad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar