fredag 17 februari 2012

Fort. på ZaZas syskon







Magdalena:

Jag glömde ju Bacardi Razz e Brigadör f 2005. Camilla "beställde" honom av mig, det visade sig vara ett bra val:) Han fick fina vitsord på rådgivandebedömningen som tyckte att han skulle visas som hingst. Carin körde ner honom till utbildning på Flyinge de tyckte om honom o köpte honom men de ville inte visa honom som hingst:(
Nu går han som skolhäst på Flyinge o är mkt omyckt. Synd att Brigadör inte verkar i aveln längre.

Jag:

"Razzel" har jag själv träffat mycket. Camilla och jag visade honom på rådgivandebedömning (som 3 åring tror jag det var) där han gick vidare med mycket bra omdöme. Han är en fantastiskt snäll och trevlig häst. Söt/snygg som få =-).
Jag kommer ihåg att jag vill köpa honom, jag var förälskad, men just då passade inte in med fler hästar för mig. Har nu varit och hälsat på honom ett par gånger i Flyinge, blir lika glad varje gång han är där och jag får säga hej till honom. Han ser ut att ha det väldigt bra! Var dock ett tag sedan jag såg honom nu men jag hoppas såklart att det fortfarande går bra för honom. Vilket jag tror, har sett på blup att han är ute och tävlar en del, vilket är fantastiskt roligt.
Önskar "Razzel" all lycka i sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar