torsdag 23 februari 2012

Hittat en mycket fängslande Blogg


Av en slump ramla jag över denna blogg som totalt slog undan benen på mig.
Jag fastnade direkt!!!
Jag tänker i mitt stilla sinne, spring, vänd dig om ... Hallå. Dra därifrån!
Mycket gripande historia

Del 1 inleds:

Jag sitter på tåget med tårarna rinnandes nerför mina kinder. Vilken jävla idiot jag är. Jag ber om hjälp att hitta tillbaka till mig själv. Jag ber om hjälp att kunna bearbeta den sorg jag bär. Jag ber om hjälp att finna styrka och mod att bearbeta allt som finns inom mig. Jag ber om hjälp att rasera den fasad jag byggt upp och lever innanför, för att kunna bygga upp ett nytt liv. Jag ber om hjälp att våga möta alla onda ting som finns inom mig.

Jag tänker alltid mig själv som en stark kvinna. Men en lögn orkar jag inte leva i längre. Jag bryter ihop om nätterna, för att på morgonen kunna ta mig samman igen och klara av dagen. Jag är inte ärlig. Vare sig mot mig själv eller mot min omgivning. Jag måste bearbeta all smärta och sorg. Jag kan inte bara skjuta bort det mer. Där finns ingen plats att gömma allt längre. Jag måste inte vara den starka, jag måste inte bevisa någon för någon. Det måste vara ok att jag mår dåligt? Jag måste be om hjälp!

Vill du fortsätta lässa denna bloggen så hittar du den här:
http://somnians.blogg.se/

Jag kommer läsa den från början till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar