onsdag 1 februari 2012

Seg


Vaknade med ont i halsen och huvudet och känner mig allmänt seg.
Ingen bra start på dagen men man kan väl inte alltid vara på topp?
Tyvärr ;-)

Har lämnat in bilen på tvätt hos Ditec här i Svedala.

Hoppas på att bilen kommer tillbaka i tid så jag kan köra till Linn en snabbis och hämta "grisens" pass till Alice.

Ikväll ska jag ta mitt första pass Zumba, har inte tränat på väldigt många år och känner att det börjar bli dax att börja röra mig ordentligt. Jag som Älskar att dansa tror att Zumban kommer passa mig som handen i handsken. Kommer kanske inte upp ur sängen imorgon men det får det vara värt ;-). Håll tummarna att jag överlever.

Imorgon blir ingen rolig dag och jag vet inte om jag kommer blogga något.
Vi ska på Linus begravning i Landskrona. Känner att jag vill dit men tycker samtidigt att det ska bli jätte jobbigt. Har fått Majsans halsband och tryckt ut en bild på henne, detta tänkte jag lägga på hans kista tillsammans men en liten blomma.

Desto roligare blir det i helgen då Mios kusin Emelie fyller 3 år på Lördag och detta ska vi såklart fira.

Efter kalaset hos Emelie ska jag hem och fixa lite småtugg och sedan kommer 5 härliga vänner för en liten fördrink. Efter drinken ska vi till Lemon Grass och käka. Ska bli himla trevligt!

Nu ska jag ta mig i kragen och jobba lite =-) Sen ska jag hem och ta hand om mina hästar. Dom får dock stå helt idag då jag ska iväg och träna men det kommer dom nog inte klaga över ;-)

Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar