onsdag 18 april 2012

Nu blommar det på Champagnegården



Kan det betyda att sommaren är på väg?

Min älskade blomma verkar tro det.
Denna skönhet fick jag av min goda vän Helen när hon skulle flytta tillbaka till Götet för många år sedan. När jag bodde i stan (Malmö) blommande denna tillsammans med dom andra 3 likadana växerna flera gånger om året men när sedan jag flyttade till första gården så har ingen av dom blommat. Nu efter 3 år här på Champagnegården så trivs mina fina växter igen och blommar så vackert =-D

Har precis kommit hem från Zumban. Måste säga att det är förbaskat skönt och roligt.
Nu väntar en låg och skön dusch sen ska jag krypa upp i soffan och mysa med min man.

Världens bästa man är han som tar hand om Hästar, hundar, katter, Mio och till och med lagar middag varje Onsdag bara för att jag skall kunna komma ifrån och träna min Zumba. Idag tex bjöd han på grillad kycklingfile med ris bernesås och en god sallad, mycket gott!

Älskar Dig Henrik♥♥♥

Ha en mysig kväll. Så hörs vi kanske om Ni vill imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar