onsdag 18 april 2012

Olympic Lady Löshoppar






Min Älskade Olympic är även hon en stjärna ut i hovspettsarna. Hon har full koll på hinderna och hoppar inte högre än hon behöver men är för den sakens skull inte i ett ända hinder! Och rättar sig utan några som helst problem, hon är en fantastisk hoppare som jag med facit i hand tycker det är lite synd att hon inte tävlades lite mer innan hon gick in i avelsboxen men allt har en mening och jag är så lycklig över min prinsessa. Vi får nu visa upp henne och hennes avkommor istället och det går lika bra det=-) Älskade Hästen! Hon hade så sjuk roligt och var nog den häst som har roligast. som hon höll på. ett tag fick vi inte stop på henne heller och sprang bara runt runt runt på hinderna med spetsade öron så himla lycklig. Alla stona lekte som unghästar men Olympic var ta mig tusan den som var svettigast och ändå inte ville sluta hoppa.
Härligt med lyckliga hästar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar