söndag 22 april 2012

Pazz Valpträff.



 Det var så roligt att träffa alla fina valpar/unghundar igår. Alla var så fina =-)
Å jag som trodde att Pazz skulle vara den minsta och tanigaste av dom alla hade så fel, han var både högst och bredast av dom alla, hahahaha, fina killen. Hans bror Pax var dock inte långt efter Pazzeman och gudars vad lika dom är. Pazz fick ta det lite lugnt då han fortfarande markerar lite efter sin sträckning men det gjorde inte så mycket för det var så roligt att sa alla syskonen få prova på lite skydd och vi fick även titta på Pazz pappa Max när han fick träna lite skydd vilket han inte gjort på ca 1 år. Max har varit Sm mästare  i skydd och gissa om han blev som tokig när han förstod vad han skulle få göra, så roligt han hade fina Max =-) Alla hundägarna var super trevliga så jag hoppas verkligen vi kommer träffas igen.

Mina fina killar
Min fina Kille
Tokiga Pazz
Pazz fina Mamma

SysterYster
Systeryster
Enda Svart och bruna hunden i kullen, en Tik.
 Pax kopian av Pazz även hans fina bror.
Finns en bror till men tyvärr kunde dom inte komma.
Den brodern är dock inte svart utan Grå =-)


Ska åka på ett läger i Juni med Pazz och träna för samma figurant som  var så snäll att ställa upp för våra fina hundar igår, det ska bli sjuk spännande och naturligtvis roligt. Eventuellt tar jag med mig Zambo också tror han hade tyckt det var jätte roligt att få träna lite skydd igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar