tisdag 8 maj 2012

God Morgon

Är fortfarande inte frisk, så himla drygt! Febern kom tillbaka natten mellan Söndag-Måndag så jag försöker nu kurera mig i min ensamhet vilket faktiskt både är skönt och fördelaktigt =-). Känner mig lite bättre idag, tror febern har gått ner lite,  det är väl bara att hålla tummarna på att förkylningen från "hell" är på väg bort. Tur dock att jag kan jobba hemifrån!

Tänkte lägga in några bilder från 3-årstestet i Bollerup. Bilderna är på Linns fina Molly, Moulin Rouge,och på en annan häst hon visade vid namn Bicatoch, hingst e. De Noir, snyggare häst får man leta efter!

Moulin Rouge







 Bicatoch
 Denna skönhet fick Diplom och hamnade som andra bästa gångart.







Mio tyckte dock att korna och deras kalvar var mer intressanta än hästarna för Mios hästar var ju inte med =-o... Sant Mio ;-D. Han tyckte dock att Bicatoch var mycket söt vilket han berättade när denna skönhet entrade ridhuset. -Så söt häst mamma. hihihi!


När vi var klara på Bollerup åkte vi till Skurup och tittade på en grävare till mannen min som vill utöka sin verksamhet. Fördelen med denna grävare är att den är på hjul och det innebär att han själv kan köra den till folk han skall hjälpa med småjobb =-). Affären är på g att slutföras så snart har vi en stor grävare stående här på gården. Behöver ni få något gjort så är det bara att höra av er Henrik gör allt från att gräva poolen till att anlägga ridbanor och ridhus till att fixa uppfarter med mer.

Nedräkningen har börjat... 3 dagar kvar till Lympan och Tiniz är på Björkhaga några dagar för semin. Och 8 dagar tills ZaZa åker till Hgb, längtar!


Nu ska jag försöka få iväg min son till dagis så jag kan jobba någon timme innan jag däckar av förkylningsfeber och utmattning ;-).

Ha en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar