onsdag 23 maj 2012

Smörjer mular på löpande band

Missa inte att smörja era sockersöta mular med solfaktor när solen är framme

Ni kan tro att det går solfaktor här varje sommar när solen tittar fram. Och i år är inget undantag.
ZaZa, Chilli, Bazze och Chick är dom som smörjs mest men även Olympic får sig lite smörja på sin fina lilla puss mule. Dom luktar gott mina älskade hästar kan ni tro efter all smörja skulla man kunna tro att jag parfymerar mina stjärnor men icke ;-) Jag använder Aloe Vera solfaktor 30. (Denna är Jätte bra att använda både på sig själv och sina barn också) Har gjort det i många år med mycket gott resultat.

Förresten säljer jag Aloe Vera till den som är intresserad. Har handlat deras produkter i många år både till mig själv och till mina djur & familj & vänner & vänners vänner. 
Jag handlar från Forever Living Products Scandinavia AB.
Jag har det mesta och det jag inte har fixar jag snabbt och lätt fram =-)
Vid intresse lägg en kommentar här nedan eller lägg ett mail/kommentar på Champagnegårdens Facebook sida =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar