söndag 13 maj 2012

Söndag

Vaknade till underbart väder. Solen skiner och det är helt vindstilla.

Planen för dagen är att strax kommer min fina "kusse" Lotta & hennes Erik och skall grava lite i vår gödselhög. behöver den bästa gödseln till sia växter ;-).

Sen åker vi till mina härliga föräldrar för lite god mat och bad =-) Min älskade Bror kommer med sina familj också. Så hela familjen samlas ska bli så mysigt!






Vid 18-19 drar vi hem för då ska jag plocka in mina fina töser som skall till www.bjorkhagastuteri.se. Tjejerna ska få sina vårbad. Manar och svansarna skall tittas över än en gång och "naglarna" skall filas till så så deras hovar får fina kanter, dom ser bra ut men går över dem lite lätt ändå tänkte jag.



Tjejerna kommer idag och Madde skall rida Buz & Josse skall rida Bazze. Idag ska dom få köra lite bom arbete tillsammans. Sen hoppas jag att dom fortsätter mocka Tjejernas lösdrifthörna första delen av den. Får se vad dom mer hittar på jag vet att dom skulle hitta på något med Trolle och jag skall be dom borsta på fölen och Chilli ordentligt också. Madde kommer hjälpa mig att bada flickorna ikväll, Josse skall på Zumba. Visst har jag världens bästa Tjejer här. Älskar dom båda för allt dom hjälper oss med och deras härliga personligheter! Tack För Ni finns här hos oss Tjejer!!!

Sparrisen blev så himla god igår. Jag gjorde en liten Limesås och stekte på bacon i mikron som jag strödde över den nykokta Sparrisen. Rekommenderar jag starkt som en liten lunch eller förrätt.


                                       Ha en mysig Söndag alla härliga läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar