onsdag 2 maj 2012

Svar på Frågor =-)

Ska inte Madde tävla? Och ska du tävla dina föl???

Hej.

Madde kommer få tävla när hon och Buz är redo för det. Som det ser ut nu satsar Madde på Dressyren och där har både Buz & Madde en bit kvar innan det är tid för tävling.

Mina unghästar som jag behåller skall tävlas dock ej av mig utan av människor som kan utveckla dem i rätt riktning och matcha dem till högre klasser med fina resultat. Min ambition ligger mer i aveln än i tävlandet, älskar dock att följa mina fina avkommor och det ska bli väldigt spännande att se hur långt dom kan komma att nå. 

Jag kommer givetvis följa de avkommor som kommer säljas också och dessa kommer endast säljas till seriösa, duktiga ryttare med tävlingsambitioner som vill nå långt upp i klasserna. 

Som det ser ut idag skall Hot Lady säljas i sommar. Chilli & Hot Chick är ej till salu utan dessa två skall vi satsa på och se hur långt vi kan ta dom inom tävling och avel. 


Hot Chick -11

 Hot Lady -11
 Red Hot Chilli -10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar