måndag 28 maj 2012

Vår Lördag.

Ber om ursäkt att jag inte hunnit blogga något sedan i Fredags. I Lördags morse skulle vi åkt till Lomma och tittat på Alice & "Grisens" hopp debut men precis när vi skulle köra hemifrån ringde Alice och berättade att dom inte fick komma till start pga att "Grisen" inte hade sin grund vacc med i hennes pass. Nytt för i år är ju just det att grund vacc måste vara med i vacc tabellen så det var bara för Alice att åka hem igen. Så tråkigt!..


Istället packade jag en väska och lämnade Flädie för lite Hellasmys med sol och bad och en härlig lunch som min älskade mamma bjöd på. Passade även på att fira min mamma en dag förtidigt då jag inte kunde göra detta på morsdag i Söndags.


Efter en heldag på Hellas åkte vi sedan hem och fixade lite inför grill och Mellokvällen. gunilla och Maggan kom och käkade med oss och vi hade så trevligt! Gunilla och jag drack en massa Hot Shot, det var inte igår å gud vad gott det var =-) Vi hann med en massa vin och någon Irisch Coffie också, mums.


När Sverige tagit hem Mellosegern STORT gick jag och Gunilla över till henne och naken badade i deras pool under kupan, så himla skönt. Sen satt vi och snacka skit framåt småtimmarna....


Tror jag var hemma igen vid halv 4 så det var bara till att hoppa i säng direkt då jag skulle upp tidigt på Söndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar