torsdag 28 juni 2012

Allt på en kväll

Har hunnit med lite shopping i eftermiddag... Fick med mig en väska och en fin
sommarjacka hem. Behöver jag tillägga att jag är mycket nöjd? =-)

Givet blev det en Kingsland väska till en Kingland nörd ;-D

Sommarkofta från Ivanhoe, jätte snygg och super skön =-)
Framtidens fönsterputsare ;-D

Min tokiga katt eller en av dem klättrar hellre på fönster än i träd. Blir mer utmaning och spänning då tycker hon ;-D Tok fian Gräddnos

Aj

Ja så kom vi till min kloke man som är mer vild än tam eller man skulle kanske säga förvirrade man.
Kom på den briljanta idén att skulle bygga om en manick till till ogräsbrännare...Gick väl så där när gastuben inte hade mer kraft att "blåsa" ut elden mer än i röret...Å varför då inte ta tag i röret för att titta vad som inte gick som planerat för min smarta uppfinnare...Ajajaj, blev en färd till akuten.Så det kan gå när man leker uppfinnar Jocke! Blir nu återbesök på vårdcentralen i morgon för då skall brännskadan läggas om. Mannens kommentar när han kom hem: Synd Älskling du får städa huset själv inför helgens kalas... Mån Tro Va!... Vi får väl se hur det blir med det.

Veckans Klåpare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar