tisdag 26 juni 2012

Bloggtorka...


Kan inte riktigt komma på vad jag skall blogga om idag... Har ni något förslag så kom gärna med det =-). Kan berätta att Henrik idag hämtar hem sin nya leksak, hjullastaren han köpte förra veckan.

Josse har åkt till Småland och kommer inte hem fören nästa vecka så Madde har stallet från idag tills på Tisdag nästa vecka. Kommer gå alldeles strålande det är jag helt säker på ;-).

Var så himla trist väder igår med regn och blåst så jag drog igång en brasa i vår öppna spis och tände massor med ljus. Mysigt som fasen men jag måste erkänna att det mer kändes som höst än den sommar som det borde vara. Vädret skall dock vända och till helgen skall det bli riktigt nice väder, hoppas "dom" har rätt denna gången för nu har vi fått regn så det räcker för några veckor =-).

När jag kommer hem från jobb skall jag ställa till med ett litet kalas för vår fina Pazz som fyller år idag. Ska försöka köpa något gott till honom på vägen hem!

Är typiskt Tisdags trött idag. Om man skall värdera alla veckodagarna så Tisdagen den absolut värsta/tråkigaste dagen i veckan enligt mig. Det har den alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara det. Tisdagar borde kasseras från veckans alla dagar...

Kan ju berätta att vi skall ha dagis kalas för Mio på Lördag och släktkalas på Söndag så det skall förberedas en massa mat och inhandlas en massa annat. Det ska städas och dekoreras. Dessutom måste jag såklart fixa en massa fräcka presenter till min stora kille som fyller 3 år den 3 Juli =-).

I morgon kommer Agneta och vaccinerar Chilli, detta får dock mannen ta hand om då jag är på jobb när Agneta kommer. Men det är inga problem, både Chilli och Henrik är ju så duktiga ;-D.

Kom med BloggFörslag snälla... Behöver lite inspiration =-)

Ha en bra dag/kväll alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar